HTML

Friss topikok

Celeb Telep - Celebekről nemcsak celebeknek

Celeb Telep - Celebekről nemcsak celebeknek "avagy nem mindenki celeb aki annak látszik"

Utolsó kommentek

  • EnciShop: @kzoltana: Köszönjük az értékes hozzászólást! (2021.01.23. 13:16) Hajrá magyarok!
  • kzoltana: Szex és London. Ha be lenne kamerázva az olimpiai falu, többen néznék, mint a versenyeket. www.vag... (2012.07.30. 17:24) Hajrá magyarok!
  • lukrécia80: Érthető ha valaki nehezen birkózik meg az öregedéssel, könnyű azt mondani, h tiszteletben tartja, ... (2012.05.09. 20:22) Szindi és a botox
  • kozmetikusszalon: A lávaköves masszázs szerintem is az egyik legjobb dolog, emellett még ezeket próbáltam ki: ko... (2012.05.06. 17:54) Őrdögh Nóra a lávaköves masszázsra esküszik
  • thing: jela.hu/?p=709 :-) (2010.01.14. 19:43) Folytatódik a BKV sztrájk
  • Utolsó 20

Boddi Szilwi nyelvet tanul

2011.12.05. 16:51 celebtelep

A minap röppent fel a hír, hogy Szilwi egy hónapra elhagyja otthonát és macskáit, hogy külföldre utazzon nyelvet tanulni. "...annyit nem vagyok úton, mint amennyit az újságokban látok, hosszabb időre nem szoktam elmenni. Egyetlen hosszabb idő volt, tavaly december-január, két és fél hónap volt, amikor a CKM-et fotóztuk Amerikában. Akkor úgy döntöttem, hogy kint maradok és nyelvet tanulok. Ezt most szeretném az olasszal is megtenni. Már régóta tanulok olaszul, és most kitaláltam, hogy ki fogok egy hónapra költözni. Nyelviskolába fogok járni, ahol egyedüli magyarként rá vagyok kényszerítve az olasz beszédre." Ezek szerint Szilwinek az angol nyelvtanulással nincsenek problémái.

Reméljük, élvezni fogja az  olaszozás minden percét...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://celebtelep.blog.hu/api/trackback/id/tr123440507

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása